7. 12. 2010.

SEĆANJE NA JONČETA HRISTOVSKOG (1933 - 2000)

Јонче е легенда на македонската народна музика, не само како пејач, туку како композитор и текстописец на многу познати македонски народни песни (Ој, Вардаре македонски, Македонско девојче, Свирете ми чалгии, Ако умрам ил' загинам ...) со специфичен стил на изведба на песните...ги пееше со жар, со емоции, се внесуваше во нив...беше голем боем. Штета за Македонија што еден ваков човек кој остави бесмртни македонски песни  не е веќе меѓу нас, да создава, да пее, да вложува во мајката земја, како што тој, Јонче Христовски за целиот свој живот знаеше да вложува и дава... Не само како пејач, туку и како композитор и како текстопишувач беше посебен, бесмртен. Човек со посебни вредности за Македонија. Погледнете само за миг во еден негов мегахит песната со душа, Македонско девојче, песна која ќе живее додека се живи македонците... А исто така и песната Едно име имаме која и денес им ги пара ушите на нашите соседи...

Текст преузет са сајта Македонска нација

01 A bre G'ore, lažgo G'ore
02 Aj, zasvirete mi čalgiii
03 Ako umram il' zaginam
04 Bitolčani meraklii
05 Da me molat ne se ženam
06 Edno ime imame
07 I nie sme deca
08 Koče berberot, čalgadžijata
09 Kuk'a imam na Pelister
10 Makedonsko devojče
11 Moderna si imam žena
12 Moj roden kraj
13 Prokleta sudbino
14 Veseli drugari
15 Vrana konja javam jas
16 Živote moj

MFC

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...