28. 12. 2010.

OLIVERA MARKOVIĆ - Romanse





















Olivera Markovic - Balalajka
Olivera Markovic - Beli bagrem
Olivera Markovic - Ciganski tabor
Olivera Markovic - Dodji moja ljubavi
Olivera Markovic - Dovidjenja, druze dovidjenja
Olivera Markovic - Duri, duri, dam
Olivera Markovic - Ej ti mala cigancice
Olivera Markovic - Hajde druze, hajde brze
Olivera Markovic - Hajde trojka
Olivera Markovic - Hrizanteme
Olivera Markovic - Ja hocu da volim pa i da patim
Olivera Markovic - Jos ovu noc
Olivera Markovic - Koliko boli i srece ljubav nosi
Olivera Markovic - Ne zurite konji moji
Olivera Markovic - Pijmo
Olivera Markovic - Sad znanci smo samo
Olivera Markovic - Sazaljenja mi daj
Olivera Markovic - Stari ciganin
Olivera Markovic - Trojka
Olivera Markovic - Ublazi nemir moj
Olivera Markovic - Visnjeve boje sal
Olivera Markovic - Za kim sad vapaj taj
Olivera Markovic - Zvone praporci

ROMANSE

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...