4. 12. 2010.

KLAPA LUČICA - Pismo moja, hrli tamo
















01. Klapa Lucica - Cvitalo je cvice
02. Klapa Lucica - Di mi stojis pismo moja
03. Klapa Lucica - Dobra vecer uzorita
04. Klapa Lucica - Htio bi te zaboravit
05. Klapa Lucica - Ja odlazim draga
06. Klapa Lucica - Jednog san momka ja jubila
07. Klapa Lucica - Ka smo digli crjenu kapu na sikiru
08. Klapa Lucica - Kaleta (ft.Toma Bebic)
09. Klapa Lucica - Kaleto moja draga
10. Klapa Lucica - Karijola
11. Klapa Lucica - Konobo moja (ft.Meri Cetinic & Tedi Spalato)
12. Klapa Lucica - More me zove (ft.Ivo Pattiera)
13. Klapa Lucica - Pismo moja hrli tamo
14. Klapa Lucica - Pismo moja, pismo draga
15. Klapa Lucica - Proplakat ce zora
16. Klapa Lucica - Reci koju lipu
17. Klapa Lucica - Sa izvora ladna voda izvire
18. Klapa Lucica - Sudamja
19. Klapa Lucica - Tezaska arja
20. Klapa Lucica - U Merjan su drace
21. Klapa Lucica - Zaspao je lipi Ive

KLAPA LUČICA





Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...