11. 10. 2012.

SEĆANJE NA NADU MAMULU
















Biografiju i puno interesantnih stvari iz karijere Nade Mamule sakupila je i pripremila (kao i puno puta do sada) naša prijateljica Angelina iz RIZNICE SRPSKE
Jedanaest je godina od smrti legende sevdaha...
Tesko je sve emocije koje postoje vezane za Nadu pretociti u pisanu rec. O njenom pevanju napisana je i jedna doktorska disertacija. Glas, drugi alt, snazan i neuporediv. Interpretacija jaka, kristalno cista i nadahnuta. Dikcija savrsena. Impostacija glasa prirodna. Pa ipak, svi muzikoloski termini ne mogu pomoci da shvatimo svu velicinu i lepotu njenog glasa. Ostaje nedoreciva i neopisiva toplina, ljubav koja se moze osetiti ali ne i opisati. Ostala je njena pesma da nas podseca i opominje. Da nas seti ko smo i gde pripadamo. Da nas opomene da ne zaboravimo Nadu! Neka joj je vecna slava i pomen jer je svojom pesmom i ljubavlju docarala svu lepotu naseg folklora.
Jedna je i jedina Nada Mamula!!! (Slobodan Mandic, CD iz 2005.)

Mi smo pripremili nekoliko Nadinih pesama koje do sada nismo postavljali na Muzici Balkana. Moguće je da se par pesama prvi put pojavljuje na net-u:

Nada Mamula - Bol boluje mlado momce
Nada Mamula - Bulbul mi poje
Nada Mamula - Bulbul pjeva okolo Mostara
Nada Mamula - Draga dragom na ruci zaspala
Nada Mamula - Ja zagrizoh zeleniku jabuku
Nada Mamula - Leti, leti, pesmo moja mila
Nada Mamula - Mene majka neguje i gleda
Nada Mamula - Nit' ja spavam, nit' ja drijemam
Nada Mamula - Oj, Jelena
Nada Mamula - Oj Mostaru, moj beharu
Nada Mamula - Po Bosni se podignula raja
Nada Mamula - Pod Tuzlom se zeleni meraja
Nada Mamula - Rado, kceri Rado
Nada Mamula - Tamna noci, tamna li si

NADA MAMULA

Pogledajte i postove koje smo postavljali ranije:

Kraljica sevdaha NADA MAMULA
NADA MAMULA - Sevdalinke (by Ljubo)
Svi postovi sa Nadom Mamulom na Muzici Balkana

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...