22. 10. 2012.

SEĆANJE NA AJRI DEMIROVSKOG - Bitola, moj roden kraj

Ajri Demirovski na Wikipediji

















Ајри Демировски е автор на најопеаната македонска песна „Битола, мој роден крај“, препознатлив македонски бренд низ сите меридијани во светот. "Песната ја испеав како берберски и графички чирак на Широк сокак, а потоа, кога отидов во Загреб на Високата графичка школа, повторно ја испеав и за неа се расчу насекаде. Имам испеано осумдесет песни и прошетано низ цел свет, ама како Битола никаде не најдов..." - рече Демировски.
По повеќе децении, ја испеа пред битолчани, а неговиот милозвучен глас како старо вино прозвучи до срцата на сите што сакаа да се ракуваат со него. Овој хит го препеал и на турски јазик за потребите на популарната турска серија „Збогум, Румелија“ од која делови се снимаат и во битолскиот крај. Демировски лани беше прогласен за прв почесен граѓанин на Битола.
Песната "Битола мој роден крај" е песна со свое посебно место во Антологијата на Македонската народна музика, но и со посебно место во нашата Македонска ризница. Поради тоа, во согласност со градоначалникот на град Битола, Владимир Талевски, се изготви ова ЦД со преработки на песните напишани од Ајри Демировски, а во изведба на нашите најпознати изведувачи...

01. Marjan Stojanovski - Zbogum majko
02. Vlatko Lozanovski - Za kogo ti cuti, Dano, liceto
03. Karolina Goceva - So Bitola se gordeam
04. Bojan Stojkov - Sanok, le Nado
05. Zdravka Mircevska - Pokraj bitolskite kasarni
06. Blagoj Gruevski - Done, Donke
07. Igor Durlovski - Sanok sedam, Treno
08. Pampers - Bolen lezi mlad Stojan
09. Margarita Hristova - Makedonijo
10. Dimitar Andonov - Marice le, licno devojce
11. Andrijana Janevska - Dosta, dosta, licno le Stojne
12. Sefedin Bajramov - Nemoj me, mila mamo, luto da kolnes
13. Vlatko Lozanovski i Zdravka Mircevska - Mori mome, maloj mome
14. Grupa Molika - Kade si trgnala, Jano
15. Grupa Fontana - Tamu le majko, blizu Bitola
16. Biljana Damjanovska Jancevska - Cujte me, mili zemjaci
17. Grupa Despina - Snosti te, Mare, sonuvav
18. Andrijana Janevska i Marjan Stojanovski - Magdo mori, Magdaleno
19. Ramadan Rustemov - Mi se izlaga Dzemile
20. Grupa Elita - Snosti jas te cekav, Mare
21. Grupa Filigrani - Ajde, stanav, se ozeniv
22. Grupa izveduvaci - Bitola, moj roden kraj

BT

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...