6. 3. 2011.

JASNA KOČIJAŠEVIĆ - Srpske izvorne pesme




















Jasna Kocijasevic - Aj, berem grozdje
Jasna Kocijasevic - Anica ovce cuvala
Jasna Kocijasevic - Bulbul mi poje
Jasna Kocijasevic - Coban tera ovcice
Jasna Kocijasevic - Cvati ruzo moja
Jasna Kocijasevic - Hajde dragi zvezde da brojimo
Jasna Kocijasevic - Idem putem, pesma s' ori
Jasna Kocijasevic - Ja ne zalim oci svoje
Jasna Kocijasevic - Kiso tiho padaj
Jasna Kocijasevic - Kraj potoka bistre vode
Jasna Kocijasevic - Maramica od belog fulara
Jasna Kocijasevic - Moj dilbere
Jasna Kocijasevic - Moj dragane sto me zaboravljas
Jasna Kocijasevic - Nad izvorom vrba se nadnela
Jasna Kocijasevic - Oj Jelena, kceri moja jedna
Jasna Kocijasevic - Oj livado, oj zelena
Jasna Kocijasevic - Petli poje, ustaj zlato moje
Jasna Kocijasevic - Posadicu zelen bor do bora
Jasna Kocijasevic - Slavuj pile ne poj rano
Jasna Kocijasevic - U djul basti
Jasna Kocijasevic - U livadi, pod jasenom
Jasna Kocijasevic - U ranama srce moje
Jasna Kocijasevic - Zasto svices tako rano

JASNA

3 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...