18. 3. 2011.

DRINA - Živa voda





















01. Se navali Šar planina (Srbija)
02. Soko pije voda na Vardarot (Makedonija)
03. Red se redat kocanski sejmeni (Makedonija)
04. Gusta mi magla padnala (Kosovo i Metohija)
05. Zamuci se Božja majka (jugoistocna Srbija)
06. Problejalo mlado jagnje (istocna Srbija)
07. Tupan mi tupa u selo (severoistocna Srbija)
08. Poranile dve devojke mlade (istocna Srbija)
09. Bela vilo na tebe mi krivo (istocna Srbija)
10. Oj jabuko, zeleniko (Kosovo i Metohija)
11. Ozren goro, povi brdu grane (istocna Bosna)
12. Drinu vodu zatrovale vile (srpsko podrinje)
13. Kad se sejo udamo ja i ti (bosansko podrinje)
14. Zaspala Joka bogutovka (bosansko podrinje)
15. Što Morava mutna tece (srpsko podrinje)
16. Stojna moma brazdu kopa (Kosovo i Metohija)
17. Krajiška kontra (bosanska krajina)
18. Nema raja bez rodnoga kraja (kninska krajina)
19. Gde si bilo jare moje (jugoistocna Srbija)
20. Drino vodo, žubora ti tvoga (kninska krajina)

SVETLANA I MINJA

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...