9. 3. 2011.

BRANKO KAMENKOVIĆ - Legenda beogradskih kafana





















Branko Kamenkovic - Ako volis moj buzuki
Branko Kamenkovic - Ancice, plavcice
Branko Kamenkovic - Brankov sirtaki
Branko Kamenkovic - Buzuki igra
Branko Kamenkovic - Cet'r' konja debela
Branko Kamenkovic - Detelina sitna, nekosena
Branko Kamenkovic - Hvala za neznost
Branko Kamenkovic - I mi smo sremci
Branko Kamenkovic - Jesenje te ispratise kise
Branko Kamenkovic - Jos bi oci htele osmeh zore bele
Branko Kamenkovic - Jutro na moru

KAMENI 1

Branko Kamenkovic - Ljubav je kao cvet
Branko Kamenkovic - Mala moja, adio, adio
Branko Kamenkovic - Salas u malom ritu
Branko Kamenkovic - Simpatija nije ljubav
Branko Kamenkovic - Sirok Dunav, ravan Srem
Branko Kamenkovic - Slava srbinu
Branko Kamenkovic - Tamburasi sa Dunava
Branko Kamenkovic - Tamburasi, ove noci svirajte za nju
Branko Kamenkovic - Uvek mi se vracas
Branko Kamenkovic - Zapevajmo mi, zemunci stari

KAMENI 2

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...