18. 5. 2011.

SNEŽANA ĐURIŠIĆ - Izvorne pesme





















Snezana Djurisic - 'Ajde Kato, 'ajde zlato
Snezana Djurisic - Bisenija
Snezana Djurisic - Bol boluje mlado momce
Snezana Djurisic - Devojko moja
Snezana Djurisic - Harmoniko moja
Snezana Djurisic - Hranila Milja slavuja
Snezana Djurisic - Jutros mi je ruza procvetala
Snezana Djurisic - Karanfil se na put sprema
Snezana Djurisic - Kiso tiho padaj
Snezana Djurisic - Kraj potoka bistre vode
Snezana Djurisic - Lepo ti je biti cobanica
Snezana Djurisic - Mene nana neguje i gleda
Snezana Djurisic - Mito, Mitance
Snezana Djurisic - Moj behare ko li mi te bere
Snezana Djurisic - Moj dilbere kud se seces
Snezana Djurisic - Mori Bojko
Snezana Djurisic - Odakle si sele
Snezana Djurisic - Oj golube, moj golube
Snezana Djurisic - Oj livado, rosna travo
Snezana Djurisic - Plastim suvu travu
Snezana Djurisic - Prodjoh Bosnom kroz gradove (uzivo)
Snezana Djurisic - Sanak me mori
Snezana Djurisic - Vec godina dana evo

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...