19. 4. 2011.

SVETLANA STEVIĆ VUKOSAVLJEVIĆ - Tradicionalne srpske pesme





















Svetlana Stevic - Bela vilo na tebe mi krivo
Svetlana Stevic - Cavti ruzo
Svetlana Stevic - Cije je ono devojce
Svetlana Stevic - Dajte mi Velikansko cvece
Svetlana Stevic - Devojka se suncu protivila
Svetlana Stevic - Diguj mi se Veligdansko cvece
Svetlana Stevic - Ja posadih vitu jelu
Svetlana Stevic - Kaz' mi draga
Svetlana Stevic - Kiceno nebo zvezdama
Svetlana Stevic - Knjigu pise turski care
Svetlana Stevic - Mesec kara zvezdu Danicu
Svetlana Stevic - Moba prela kod Kneza Lazara
Svetlana Stevic - Povela se bela loza vinova
Svetlana Stevic - Sinoc pade tija magla
Svetlana Stevic - Tesko zali na istoku Sunce
Svetlana Stevic - Zapistala vila
Svetlana Stevic - Zito znjela kosovka devojka

SSV

6 коментара:

  1. Linkovi rade ali Megaupload vise ne radi :)
    Postavicemo uskoro novi link

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман25. мај 2012. 22:58

    Kako se zove numera koja se koristi kao uvodna spica emisije Riznica koja se emituje na Radio Beograd 1 nedeljom u dva popodne ili je bar nekad bila emitovana,

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Evo da odgovorim iako je od pitanja prošlo više od godinu dana,u pitanju je emisija Riznica na Radio Beogradu 2 (ne 1),svake nedelje od 14 do 16:00.Pesma u uvodnoj špici je ''Plač majke Božije'' i peva je Svetlana Stević Vukosavljević
      http://www.youtube.com/watch?v=rLaPfw0yl00

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...