19. 4. 2011.

LJILJANA ŠLJAPIĆ - Romanse i starogradske pesme





















Ljiljana Sljapic - Ako tebe ljubit' ne smem
Ljiljana Sljapic - Bolujem ja, bolujes ti
Ljiljana Sljapic - Ciganka sam mala
Ljiljana Sljapic - Evo banke cigane moj
Ljiljana Sljapic - Govori se da me varas
Ljiljana Sljapic - Himna Skadarlije
Ljiljana Sljapic - Ko je srce u te dirn'o
Ljiljana Sljapic - Ne vredi plakati
Ljiljana Sljapic - O, idi, idi
Ljiljana Sljapic - On je bio moja prva ljubav
Ljiljana Sljapic - Poljubi me
Ljiljana Sljapic - Razbila se casa
Ljiljana Sljapic - Sedela sam za masinom
Ljiljana Sljapic - Somborske ruze
Ljiljana Sljapic - Sto nama ljudi vele
Ljiljana Sljapic - Zivot mi je gitara
Ljiljana Sljapic & Dragan Lakovic - Cizme moje
Ljiljana Sljapic & Skadarlija - Sviraj cigo
           
ŠLJAPIĆKA

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...