23. 1. 2011.

SEĆANJE na VIDU PAVLOVIĆ, KRALJICU ROMSKE MUZIKE





















Informacije o životu i karijeri kao i par intervjua sa legendarnom Mama Vidom, Kraljicom romske muzike, pročitajte u RIZNICI SRPSKOJ

- Cere kana avava
- Aven, aven romalen
- Dema Miro
- Vrbas voda nosila jablana
- Djevojka se po djul bašči šeta
- Bosno moja, divna, mila
- Gledala sam sa prozora
- Gornju Tuzlu opasala guja
- Koliko je širom svijeta
- Sarajevo, behara ti tvoga
- Šeher grade, Banja Luko mila
- Sini jarko sa istoka sunce
- Tužno vjetri gorom viju
- Snijeg pade, drumi zapadoše
- Livadama, dolinama
- Noćima te sanjam
- Vrati se, dragi
- Srećo moja
- Siroce sam, na sve mi se žaluje
- Verovah mu

Izbor iz opusa Vide Pavlović

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...