26. 7. 2014.

BELA BABAI - Haunting gypsy melodies

W i k i p e d i a





















a1 Nem Kelll Penz a Boldogsaghoz, Gyegyon Innend, Szep Is Vagyok, Sarga Rezbol
a2 Asszony Lesz a Lanybol, Ne Szidjatok Soha Engem, Sarika, Sarika, Sej Haj Katona En
a3 Julcsa Ha Kimegyek, De Ket Szep Leanya, Cigany Notak, Ellenben Szombaton
a4 Ket Szarnya Van, Elet Elet Betyar Elet, Ember Ember, Nincsen Kenyer
a5 Jaj de Magas, Nyari Piros Alma, Eleg Szeles a Bihari Hatar, Kiultek a Venasszonyok, Kis Kut, Eg a Kunyho
a6 Csardas

b1 Hianyzik Valaki, Daru Madar Fent Az Egen, Erik a Buzakalasz, Ha en Nekem Ha en Nekem
b2 Janos vitez
b3 Nem Hizem Hogy Talalkozunk, Ablakomon Besutott a Holdvilag, Repulj, Repulj, Megy a Kislany a Folyora, Csardas
b4 Ha Meghalok, Volt Nekem Egy Bobitas, Nekem Olyan Asszony Kell, Esik Eso
b5 Ciganypanna Az a Hired, Korul Csillagos Az Eg, Cigany Panasz, Felallott a Nyakkendoje, Sarga a Tyuk Szogye

BABAI


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...