19. 10. 2010.

ZVONKO BOGDAN - Uzivo iz Vršca

















SPLET 01: Ti bi htela pesmom da ti kazem, Zivot je lep, A kad tebe ljubit' ne smem, Pred Senkinom kucom, Nebo je tako vedro, Da smo se ranije sreli, Jesenje lisce, Oci, oci, cerne oci, Divan je kiceni Srem, Ajde Kato, ajde zlato, Daj mi, daj...

SPLET 02: Imam jednu zelju, Ne vredi plakati, Kad sam bio (u Mladenovac) mladjan lovac ja, U tom Somboru, Ta tvoja suknja mala, Ako jednom odes ti, Kad sam bio vojnik u tom Somboru, Moja mala nema mane, U ranu zoru, Ne klepeci nanulama, Ko te ima taj te nema...

SPLET 03: Kad se setim mila duso, Donesi vina krcmarice, Kad bi ove ruze male, Aj, po gradini, Marijano, Kad te vidim na sokaku, Djuvegije di ste, da ste, Dacu sve, Es tike tike, Tancuj, tancuj, Da nije jubavi...

SPLET 04: Ako si ti pupoljak od ruze, Na te mislim, Ljubio sam crno oko, Kad imas druga, Ej salasi, Kraj jezera, Fijaker stari, Govori se da me varas, Ova nasa livada, Seoska sam lola ja, Te sam laco trgovco, Cet'ri konja debela...

SPLET 05: Ovaj mirisni cvetak, Somborske ruze, O sole mio...

SPLET 06: Zivim zivot k'o skitnica, Vec odavno spremam svog mrkova, Kada padne prvi sneg, Da zna zora, Dunave, Dunave, Tri metera somota..

SPLET 07: Sta li radi moja ljubav, Osam taburasa s' Petrovaradina, Evo banke cigane moj, Nema lepse devojke, Ciganski tabor, Svirci moji, Dok palme njisu grane...

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...