28. 6. 2015.

ARHAIČNE PESME iz HRVATSKE





















01 Legen - Žante, žante moje žetalice (Korčula)
02 Dunja Knebl - Ja si jašem na konjaru (Medjimurje)
03 Dunja Knebl - Stani mi se, Marica (Medjimurje)
04 Lidija Bajuk - Sosedova rega (Medjimurje)
05 Lidija Bajuk - Sprevajaj me, mila (Medjimurije)
06 Dunja Knebl - Truden hodim, truden šećem (Medjimurje)
07 Legen - Kaj tuguješ (Medjimurije)
08 Legen - Zabranjena, zabranjena livada (Kupres)
09 Lidija Bajuk - Tri jetrve (Slavonija)
10 Dunja Knebl - Slavuj 'tico mala (Slavonija)
11 Lidija Bajuk - Ne beri, Jele, jabuke (Istra)
12 Legen - Divojka Jela (Slavonija)
13 Andrija Maronić - Podravski ambijenti (Podravina)
14 Lidija Bajuk - Protuletje (Medjimurje)
15 Dunja Knebl i Irina Vitorović - Kad sam došel iz tabora (Zagorje)
16 Dunja Knebl i Irina Vitorović - Dej mi, Bože, joči sokolove (Medjimurje)

1995


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...