5. 8. 2014.

YUGOSLAVIAN FOLK SINGERS 1958 ~ 1961





















01 Negdje u daljine - Nada Mamula
02 Smederevo, grade od starina - Nada Mamula
03 Devojčice malena - A. Danilović
04 Kroz Bosnu sam divnu putovao - A. Danilović
05 Na kraj sela često odlazim - A. Danilović
06 Tvoje usne vrele - A. Danilović
07 Dodji opet, šumadince - A. Jocić
08 Kad si meni svoje usne dao - A. Jocić
09 Gde si pošla sa cvetom u kosi - B. Janković
10 Gledaj me, devojko - B. Janković
11 Po gradini mesečina k'o dan - R.Bogićević
12 Stara vlajna - I.A.Šerbo i J.Petković - frula Pavle Stanojević
13 Poranio momak mlad - R.Bogicević
14 Radino kolo - I.A.Šerbo i J.Petković - frula Pavle Stanojević
15 Nabrala je devojka - D.Nikolic
16 Vrbas voda nosila jablana - D.Nikolic
17 Vitanovka - M.Stojanović
18 Zaborav - M.Stojanović
19 Oj zumbule - M.Stojanović
20 Čarapansko kolo - M.Stojanović
21 Oko Šapca gradića - B. Janković
22 Kako ću se, majko, oženiti - B. Janković
23 Koliko je Prijedor polje - Nada Mamula
24 Bosa Mara Bosnu pregazila - Nada Mamula
25 Da sam sjajna mjesečina - Nada Mamula
26 Akšam mrače - Nada Mamula
27 Nekada sam sevdisao - Z.Imamović
28 Kada prodješ pored mene - Z.Imamović
29 Kad sam bio mladjan lovac ja - Z.Imamović
30 Konja kuje Dizdarević Meho - Z.Imamović
31 Ne ašikuj, Mujo - Z.Dubljević
32 Voljela sam - Z.Dubljević
33 Ja uranih jutros rano - Z.Dubljević
34 U čaršiju poslala me nana - Z.Dubljević
35 Prva ljubav - Z.Dubljević
36 Cvati, ružo moja - Z.Dubljević
37 Moj dragane, sunce za oblakom - Z.Dubljević
38 Kićino kolo - NO I.A.Šerba
39 Bosno moja divna, mila - P.Cune Gojković
40 Sta bi bila djuzel djula - P.Cune Gojković

1958 - 1961

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...