11. 1. 2014.

IZVORNO od MAKEDONIJA Vol. 3





















01 Grupa Fontana - Vino pijam
02 Suzana Spasovska i Grupa Bioritam - Kalino mome
03 Grupa Bioritam - Uči me majko, karaj me
04 Zoran Markovski - Dafino, vino crveno
05 Naum Petreski - Dimitrijo, sine Mitre
06 Goran Todorovski - Ergen odev
07 Ani Malinkova - Ajde slušaj, slusaj, kales bre Ang'o
08 Grupa Virtus - Trgnalo mi ludo, mlado
09 Mile Kuzmanovski - Tam deka ima visoki čardaci
10 Elena Velevska - Davaj me, mila mamo, davaj me
11 Grupa Despina - O Jano, Jano
12 Cane Nikolovski - Prsten mi padna, Nešo
13 Grupa Amajlija - Oblače le belo
14 Suzana Spasovska - Bilbil pee
15 Zoran Vanev - Snošti minav pokraj vazi
16 Grupa Ogneni momčinja - Tug'inata pusta da ostane
17 Aneta Micevska i Grupa Molika - Cvetinite oči čerešovi, Snošti pominav, zaminav
18 Vidanka G'org'ievska - Mnogu merak imam, babo

Vol. 3/5


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...