5. 6. 2013.

Dr. SELENA RAKOČEVIĆ - Tradicionalne pesme srba u Donjem Banatu





















01 Priča o milostima - kazivanje, Bačka Palanka
02 Dobro veče, dobri gazdo - korindjaska, Banatska Palanka
03 Pilu, gusu, mebe - nabrajalica, Banatska Palanka
04 Ja sam mali korindjas - korindjaska, Omoljica
05 Plovila je bela pena od mora - korindjaska, Jasenovo
06 Ja sam mali Pera - korindjaska, Pancevo
07 Cestitam ti Bozic - deklamacija, Jasenovo
08 Rozdestvo - bozicni tropar, Zagajica
09 Vo Jordanje - bogojavljenski tropar, Pavlis
10 Vo Jordanje - saljivi bogojavljenski tropar, Pavlis
11 Ripaj Bela nedelja - pesma uz ljuljanje, Pavlis
12 Ajd na rogalj momce - viseglasna pesma, Bavaniste
13 Skripi djeram, ko je na bunaru - viseglasna pesma, Kozjak
14 Ustaj Vido, dete mlado - u okviru obicaja jelanje, Dubovac
15 Oj Lazare, dobar dane - lazaricka, Omoljica
16 Isuse, Isuse, tvoje stradanije - zapevka za Isusa Hrista, Ilandja
17 Obsceje voskresenije - uskrsnji tropar, Ilandja
18 Ivanjsko cvece, Ivan ga bere - za Ivanjdan, Dobrica
19 Prica o prizivanju kise - kazivanje, Pavlis
20 Madjijanje protiv grada - kazivanje, Crvena Crkva
21 Stani, stani kisice - pesma da stane kisa, Dolovo
22 Oj dodole, daj Boze, daj - dodolska pesma, Jasenovo
23 Ova kuća bogata - dodolska pesma, Kovin
24 Petli mi poje, zora mi rudi - soracka pesma, Banatska Palanka
25 U gospodja mare, zdravica, Kozjak
26 Mnogaja ljeta i Bolje casa vina stara - zdravica, Pavlis
27 Seja brata na veceru zvala - balada, Omoljica
28 Prica o otmici devojke - kazivanje, Sefkerin
29 Svu noc i nocas pregorese svece - svatovac, Opovo
30 Dolete beo cvet - svatovac, Gaj
31 Odbi se grana od jorgovana - svatovac, Kovin
32 Metla nogu na potegu - svatovac, Vracev Gaj
33 Oce nas - crkvena molitva, Alibunar
34 Alaj, ala, ala, to ne valja - niz becaraca, Banatsko Novo Selo
35 Modice, moja mila, sestro moja - zapevka za jetrvom, Opovo
36 Stevice, ljubi te majka - zapevka za sinom, Banatska Palanka
37 Ivanka, Ivanka, sestro moja - zapevka za sestrom, Dobrica

'Aj na rogalj, momče

2 коментара:

  1. може ли нови линк?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne mogu ni u ovom slucaju da pomognem. U principu, da znas, mene ova vrsta materijala (izvodjaci amateri) uopste ne zanima pa takve snimke nemam u arhivi.

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...