21. 1. 2013.

PESME ŠIROM JUGOSLAVIJE





















a1 Ansambl Dalmacija - Cvice moje
a2 Duet Violeta Tomovska & Kiril Mancevski - Trgnalo mi ludo mlado
a3 Radmila Dimic - Sto grad Smederevo
a4 Rezika in Sonja - Slisala sam pticko pet
a5 Aleksandar Sarev - Glasot mi se cue
a6 Duet Radulovic & Jovanovic - Jedva cekam da nedelja dodje
a7 Ansambl Miodraga Krnjevca - Moravski zubor kolo

b1 Velinka Grgurevic - Golubice, sivoga ti perja
b2 Ansambl Miodraga Krnjevca - Kolo iz Sumadije
b3 Duet Ivana Pandurovic & Aleksandar Stojic - Na brigu kuca mala
b4 Anka Gieva - Da ti pukne mila majko
b5 Orkestar narodnih instrumenata - Postupano oro
b6 Velinka Grgurevic - Moj dilbere
b7 Dragan Zivkovic Tozovac - Donesi vina, krcmarice

YU-3033-6  1967


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...