16. 12. 2012.

ALEKSANDAR MANOJLOVIĆ i TO RTV Novi Sad - Romanse


















Do ovih snimaka smo nekako i došli ali prave informacije o
gosn. A.Manojloviću za sada nemamo...jav'te nam se ako išta znate

Aleksandar Manojlovic - Ah, kad tebe ljubit' ne smem
Aleksandar Manojlovic - Al' proci ce mladost tvoja
Aleksandar Manojlovic - Alaj nane, sto je zloba na me
Aleksandar Manojlovic - Evo srcu mome radosti
Aleksandar Manojlovic - Ja ljubim Milu
Aleksandar Manojlovic - Jesen stize, dunjo moja
Aleksandar Manojlovic - Kad se setim Zoro tebe
Aleksandar Manojlovic - Kad su vrata skripnula
Aleksandar Manojlovic - Oj spomenče, plavo cvece
Aleksandar Manojlovic - Molitva je za me
Aleksandar Manojlovic - Pitate me sta mi fali
Aleksandar Manojlovic - Prolaze noci, mucim se ja
Aleksandar Manojlovic - Ruzmarine moj zeleni
Aleksandar Manojlovic - Starac i tamburica
Aleksandar Manojlovic - Sve se kanim da se dike manim
Aleksandar Manojlovic - Tebi dadoh sve sto imam
Aleksandar Manojlovic - Tesko je ljubit' tajno
Aleksandar Manojlovic - Ti bi htela pesmom da ti kazem
Aleksandar Manojlovic - Za tobom moje srce žudi

ACA i TO RTV NS

3 коментара:

  1. Mozete me kontaktirati u vezi mog oca Aleksandra Manojlovica. Imam skoro sve njegove pesme koje je otpevao,u radio televiziji Novi Sad i u grupi Neven. S postovanjem Miroslav Manojlovic

    ОдговориИзбриши
  2. Да ли може поново да се ово постави и ако има још понешто - поз и хвала унапријед !
    Ранко

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...