21. 3. 2012.

Duvački orkestar GYPSY MAMBO

5 коментара:

  1. Hvala puno, ipak si nasao. Aj vidi ako mozes do ponedeljka da mi kazes sta to imas posto sam nabavio gramofon i kabel, ostalo mi je samo da kupim ploce, pa mozda imas nesto iz moje liste za kupovinu.

    ОдговориИзбриши
  2. Slabo da ce jos nesto da bude. Sad je na tebi da se pokazes, da vidimo kakav ces izbor i kakav kvalitet da ponudis drugarima koji vole trubace.

    ОдговориИзбриши
  3. A ti rece da imas neki gb retke muzike, ja se ponadao da ce biti nesto puno. Dobro bilo je tu dosta stvari koje nisam imao, al nekako brzo je proslo. Sve sto digitalizujem vase je, a na listi zelja na kupindu imam 18 ploca jos nevidjenih na internetu, a skupljacu i dalje ako naidjem na nesto novo.

    ОдговориИзбриши
  4. Rekao sam ti da trubace ne slusam UOPSTE. Ovo sto je postavljeno, tu je zbog tebe i drugih koji tu vrstu muzike vole. Ima i vise od Gb retke muzike koju sam dobio od drugara na nickom Trubac83 ali su to pretezno instrumentali gde je klarinet dominantni instrument. Videces o cemu se radi

    ОдговориИзбриши
  5. Aha, znam o cem pricas, na fazon makedonaca, nema veze obajvljuj sve sto ti pod ruke padne.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...