31. 1. 2012.

ĆAZIM ČOLAKOVIĆ - Poleti pjesmo Sandžaka






















a1 Cazim Colakovic - Kad pogledam sa bedema
a2 Cazim Colakovic - Lele, izadjoh da se prosetam
a3 Cazim Colakovic - Po varosi povaljana trava
a4 Cazim Colakovic - Oj golube, moj golube
a5 Cazim Colakovic - Svud je kisa, svud je blato
a6 Cazim Colakovic - Moja draga, moja mila

b1 Cazim Colakovic - Iztiha me glava boli
b2 Cazim Colakovic - Mlado momce za Sjenicu pita
b3 Cazim Colakovic - Haj, ja prosetah sevteli sokakom
b4 Cazim Colakovic - Po Taslidji pala magla
b5 Cazim Colakovic - Mocevcicu, mali Carigrade
b6 Cazim Colakovic - Sinoc Meho

ĆAZIM ČOLAKOVIĆ

1 коментар:

  1. Link je promjenjen i molio bih sve one koji su skinuli Cazima, da ga ponovo skinu, jer prethodni snimak nije bio u redu.

    Pozdrav.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...