10. 11. 2011.

DESIMIR DESKO STANOJEVIC - Boemske balade





















Desimir Desko Stanojevic - Bekrije
Desimir Desko Stanojevic - Bez bola, bez tuge
Desimir Desko Stanojevic - Da smo se ranije sreli
Desimir Desko Stanojevic - I srusise se lepi snovi moji
Desimir Desko Stanojevic - Kad bi moja bila
Desimir Desko Stanojevic - Kad mi pises mila mati
Desimir Desko Stanojevic - Kada sutra podjem, mati
Desimir Desko Stanojevic - Kocijasu, hajd' na casu
Desimir Desko Stanojevic - Ne kuni me, ne ruzi me majko
Desimir Desko Stanojevic - Obis'o sam sve kafane
Desimir Desko Stanojevic - Pesma o Bozi
Desimir Desko Stanojevic - Pogledaj me nevernice
Desimir Desko Stanojevic - Pogresih samo jedno
Desimir Desko Stanojevic - Stare kafane
Desimir Desko Stanojevic - Tuzna je nedelja
Desimir Desko Stanojevic - Ublazi nemir moj

NEKA PESMA BOLI

Hvala Nadi i Desku

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...