19. 11. 2010.

MIRJANA (MIRSADA) BAJRAKTAREVIC





















Mnogi nasi pevaci imali su srecu da se na pocetku karijere predstave u najboljem svetlu, da zapevaju melodiju koja je vec sutradan postala pravi hit. Manji je broj, narocito u narodnoj muzici, onih pevaca koji su najpre skrenuli paznju na sebe samo bojom glasa i interpretacijom, ali su na pravu pesmu morali da cekaju godinu pa i vise. 
Ovoj grupi pipada i Mirjana Bajraktarevic, koja je na nasoj estradi i u svetu ploca debitovala jos 1969. godine....>>> nastavak u RIZNICI SRPSKOJ

Mirjana Bajraktarevic - Ah meraka u veceri rane
Mirjana Bajraktarevic - Ah moj Aljo, crne oci
Mirjana Bajraktarevic - Banja Luko
Mirjana Bajraktarevic - Bosno moja, divna, mila
Mirjana Bajraktarevic - Ciganine ti sto sviras
Mirjana Bajraktarevic - Djevojka sokolu zulum ucinila
Mirjana Bajraktarevic - Dodji, dodji zeljo moja
Mirjana Bajraktarevic - Doletece beli golub
Mirjana Bajraktarevic - Evo srcu mom radosti
Mirjana Bajraktarevic - Imala sam drugaricu
Mirjana Bajraktarevic - Kraj potoka bistre vode
Mirjana Bajraktarevic - Krenuli smo istom stazom
Mirjana Bajraktarevic - Moj zumbule
Mirjana Bajraktarevic - Mujo kuje
Mirjana Bajraktarevic - Ne asikuj Mujo
Mirjana Bajraktarevic - Ne secaj se vise mene
Mirjana Bajraktarevic - Ne zovi me ja ti necu doci
Mirjana Bajraktarevic - Nit' ja spavam nit' ja dremam
Mirjana Bajraktarevic - Odavno si otisao sine
Mirjana Bajraktarevic - Oj javore. javore
Mirjana Bajraktarevic - Povela je Jelka
Mirjana Bajraktarevic - Samo njega sanjam
Mirjana Bajraktarevic - Sini jako sa istoka sunce

MB

2 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...