30. 3. 2012.

Folk FEST VALANDOVO '87





















A-1. Vera Ivkovic - Minat dnite
A-2. Kirco Poplazarov - Odi, odi mladosta
A-3. Blaga Petreska - Ljubi me, ljubi
A-4. Borce Todorovski - Veno, Veno, neveno
A-5. Natalija Stojz - Zaboravi me

B-1. Petranka Kostadinova - Cedo si mi, milo si mi
B-2. Atina Apostolova i Angel Dimov - Snezna prolet
B-3. Pepi Baftirovski - Druga ljubov ne sakam
B-4. Slavka Mladenovska - Ej, ti Makedonijo
B-5. Nino Velickovski - Sega e veke docna

C-1. Goce Nikolovski - Dajte mi ja
C-2. Vaska Ilieva - Ej ti, Sar planino
C-3. Pavle Mitev - Razdelba
C-4. Selimova Zelceski - Vino crveno
C-5. Mile Lukarov i Stojan Dimov - Ne ke te zaboravam

D-1. Pance Musev - Kade se oci kapini
D-2. Zivka Nakova i Pero Hristov - Sekavanje
D-3. Dragan Mijalkovski - Medena
D-4. Grozda Stoeva - Kade si
D-5. Goko Doncev - O, ti dome moj


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...