13. 11. 2010.

MIRJANA PEIĆ ARMENULIĆ

















Mira Peic - Balalajka
Mira Peic - Bila je laz
Mira Peic - Bolujem ja
Mira Peic - Cemu patnje
Mira Peic - Ciganka mi gatala na travi
Mira Peic - Ciganka sam mala
Mira Peic - Devet godini
Mira Peic - Kroz polje idu cigani
Mira Peic - Kroz ponoc nemu
Mira Peic - Ljubav bez kraja
Mira Peic - Ljubavna pesma
Mira Peic - Luduju oci moje
Mira Peic - Ne vredi plakati
Mira Peic - Odlazis nocas

LINK 01

Mira Peic - Oj, jesenske duge noci
Mira Peic - Oprosti mi mila mati
Mira Peic - Otis'o je pesnik
Mira Peic - Pevaj, igraj, grli, ljubi
Mira Peic - Plakati zbog tebe necu
Mira Peic - Sama
Mira Peic - Stara pesma
Mira Peic - Suton na Kalemegdanu
Mira Peic - Tosa vragolan
Mira Peic - U ranu zoru
Mira Peic - Volelo se dvoje mladih
Mira Peic - Zasto mi se cudis duso
Mira Peic - Zvezde su sa neba sjale

LINK 02

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...