29.08.2010.

ZEHRA DEOVIĆ - Sevdalinke


















Zehra Deovic, jedna od najpoznatijih interpretatorki sevdalinki, rodjena je u Foci 1938. godine. U Foci je završila osnovnu i srednju školu a još kao mlada devojka postaje clanica tamošnjeg Omladinskog KUD Jedinstvo sa kojim je imala zapazene rezultate. 1960.godine dolazi na studije u Sarajevo i iste godine polaze audiciju u Radio Sarajevu.
Na programu Radio Sarajeva još od 1960. snima iskljucivo bosanske sevdalinke. Pevajuci tradicionalne bosanske ljubavne pesme obišla je po nekoliko puta sve kontinente. Predstavljala je bivšu Jugoslaviju na više internacionalnih festivala etno muzike gde je osvojila veliki broj nagrada i priznanja. Snimila je nekolika LP - ja i veliki broj singlova. Za 40-tak godina rada na Radiju ostavila je znacajan broj arhivskih snimaka sevdalinki od kojih je velik broj vrhunskog kvaliteta. Dobitnica je Estradne nagrade Jugoslavije i Estradne nagrade BiH.
Zehra Deovic vec dugi niz godina živi i radi u Sarajevu.

Linkovi za download su u komentaru

3 коментара:

  1. Zehra Deovic - Ah, moj Aljo
    Zehra Deovic - Aj gdje si dragi, ziva zeljo moja
    Zehra Deovic - Aj kakve Ajka crne oci ima
    Zehra Deovic - Aj sinoc meni prodje asiklija
    Zehra Deovic - Aksam mrace 1
    Zehra Deovic - Alija se do jezera krade
    Zehra Deovic - Blago suncu i mjesecu
    Zehra Deovic - Bosno moja divna, mila 1
    Zehra Deovic - Bosno moja divna, mila 2
    Zehra Deovic - Bulbul pjeva okolo Mostara
    Zehra Deovic - Cijele noci 'ladovina
    Zehra Deovic - Cudila se aman ja
    Zehra Deovic - Cudna jada od Mostara grada
    Zehra Deovic - Da sam ptica
    Zehra Deovic - Djevojka je u gori zaspala
    Zehra Deovic - Djevojka je zelen bor sadila
    Zehra Deovic - Djevojka pita slavica 1
    Zehra Deovic - Djevojka pita slavica 2
    Zehra Deovic - Djevojka sokolu zulum ucinila
    Zehra Deovic - Dosla voda od brijega do brijega
    Zehra Deovic - Dvije su se vode zavadile 1
    Zehra Deovic - Dvije su se vode zavadile 2
    Zehra Deovic - Evo danas osmi daan
    Zehra Deovic - Evo srcu mom radosti
    Zehra Deovic - Gdje si duso, gdje si rano
    Zehra Deovic - Golubice bijela
    Zehra Deovic - Haj, jedva cekam da se mrak navuce
    Zehra Deovic - Haj, vino piju dva mila jarana
    Zehra Deovic - Ima l' jada k'o kad aksam pada
    Zehra Deovic - Ja prosetah carsijom
    Zehra Deovic - Jedva cekam da se mrak navuce
    Zehra Deovic - Kad bi draga voljela me sada
    Zehra Deovic - Kad ja podjoh na Bentbasu
    Zehra Deovic - Kad u basci zaspu djul behari
    Zehra Deovic - Kisa lije, travu rosi
    Zehra Deovic - Koje li je doba noci
    Zehra Deovic - Kolika je duga zima bila
    Zehra Deovic - Kolika je Jahorina planina
    Zehra Deovic - Konj zelenko rosnu travu pase
    Zehra Deovic - Kraj potoka bistre vode
    Zehra Deovic - Kulu gradim a kamena nema
    Zehra Deovic - Lastavice, lasto
    Zehra Deovic - Mlad se Jusuf ozenio
    Zehra Deovic - Moj dilbere
    Zehra Deovic - Moj pendzeru
    Zehra Deovic - Moj zumbule
    Zehra Deovic - Moscanice, vodo plemenita
    Zehra Deovic - Ne cudim se mraku nit' oblaku
    Zehra Deovic - Ne znam sta cu majko
    Zehra Deovic - Od kako je Banja Luka postala
    Zehra Deovic - Oj golube, moj golube
    Zehra Deovic - Oj Igmane
    Zehra Deovic - Oj kisice moja nehorice
    Zehra Deovic - Oj, Prijedoru pun si mi sevdaha
    Zehra Deovic - Okreni se niz djul bastu
    Zehra Deovic - Ostaj zdravo vodo Moscanice
    Zehra Deovic - Pjesma Romaniji
    Zehra Deovic - Po mjesecini kraj simsira
    Zehra Deovic - Pokraj puta rodila jabuka
    Zehra Deovic - Povila se bijela loza vinova
    Zehra Deovic - Psenicice, sitno sjeme
    Zehra Deovic - Razbolje se Zarka
    Zehra Deovic - Rumen cvijet
    Zehra Deovic - Rumena mi ruza procvala
    Zehra Deovic - S' one strane Jajca
    Zehra Deovic - S' one strane Plive
    Zehra Deovic - Sa istoka sunce milo
    Zehra Deovic - Sa prozora gledala sam
    Zehra Deovic - Sarajevo, behara ti tvoga
    Zehra Deovic - Sarajevo, dugo i siroko
    Zehra Deovic - Sini, sini, sjaj mjesece
    Zehra Deovic - Sinoc ja i moja kona
    Zehra Deovic - Sinoc meni knjiga od dragana stigla
    Zehra Deovic - Sinoc mi dragi dolazi
    Zehra Deovic - Slavuj pjeva na beharli grani
    Zehra Deovic - Snijeg pade na behar na voce
    Zehra Deovic - Srce moje izmoreno
    Zehra Deovic - Sto li mi se radobolja muti
    Zehra Deovic - Sto te nema
    Zehra Deovic - Tamburalo momce uz tamburu
    Zehra Deovic - Tebi majko misli lete
    Zehra Deovic - Tesko je ljubit' tajno
    Zehra Deovic - Tri su seje zbor zborile
    Zehra Deovic - U Cazinu bijela kula
    Zehra Deovic - U djul basti kraj simsira
    Zehra Deovic - U Stambolu, na Bosforu
    Zehra Deovic - Umorih se ruze trgajuci
    Zehra Deovic - Uzalud se mi voljesmo
    Zehra Deovic - Vihor ruzu niz polje tjerase
    Zehra Deovic - Zarobljeno srce moje

    ZEHRA Part.1
    ZEHRA Part.2
    ZEHRA Part.3
    ZEHRA Part.4

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...