3. 8. 2010.

ANSAMBL TEODOSIEVSKI













Ansambl Teodosievski - Aber dojde Donke (Boris Angelovski)
Ansambl Teodosievski - Ako me sakaš, zemi me ludo (Marika Georgieva)
Ansambl Teodosievski - Bolen mi leži Mile Pop Jordanov (Gogo Zafirovski)
Ansambl Teodosievski - Dafino, vino crveno (Marika Georgieva)
Ansambl Teodosievski - Ej Tetovo, Tetovo
Ansambl Teodosievski - Jana majka ludo kolne (Dragica Mavrovska i Anka Gieva)
Ansambl Teodosievski - Kirajdžice, jabandžice (Kiril Mančevski)
Ansambl Teodosievski - Podigni si bre neveste dulačeto (Kiril Mančevski)
Ansambl Teodosievski - Snošti minav pokraj vazi (Mitko Strasenovski)
Ansambl Teodosievski - So maki sum se rodila (Vanja Lazarova)
Ansambl Teodosievski - Srede Skopje tapan čuka (Esma Redžepova)
Ansambl Teodosievski - Uči me majko, karaj me (Boris Angelovski)


TEODOSIEVSKI

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...