2. 8. 2010.

SLOBODANKA DANKA STOJILJKOVIĆ


















Besprekorna interpretacija, istancan ukus, prelep glas, apsolutni sluh...to su samo neke od karakteristika zbog kojih se Danka danas svrstava medju najbolje izvodjace romanse, starogradske i srpske izvorne pesme.
Jos pocetkom devedesetih godina polozila je audiciju za radijskog pevaca kod pok.Zarka Milanovica i do sada je snimila veliki broj trajnih snimaka za Radio Beograd.
Vise o Danki procitajte u RIZNICI SRPSKOJ

Danka Stojiljkovic - A sto ti je mila kceri jelek raskopcan
Danka Stojiljkovic - Beli bagrem
Danka Stojiljkovic - Bez bola, bez tuge
Danka Stojiljkovic - Bolujem ja, bolujes ti
Danka Stojiljkovic - Bulbul mi poje
Danka Stojiljkovic - Cura bice zena
Danka Stojiljkovic - Cvetala kalina
Danka Stojiljkovic - Daj mi Boze
Danka Stojiljkovic - Dimitrije, sine Mitre
Danka Stojiljkovic - Dude, mori Dude
Danka Stojiljkovic - Dunave, Dunave
Danka Stojiljkovic - Dzanum na sred selo
Danka Stojiljkovic - Eh, da ti znas kako je meni
Danka Stojiljkovic - Evo srcu mom radosti
Danka Stojiljkovic - Gajtano mome mori
Danka Stojiljkovic - Gorka pesma
Danka Stojiljkovic - Gradinom cvece cvetalo
Danka Stojiljkovic - Gusta nocna tmina
Danka Stojiljkovic - Hadzi Stojanova kci
Danka Stojiljkovic - Hocu da te zaboravim
Danka Stojiljkovic - Ja nekoga volim
Danka Stojiljkovic - Ja sam cura becarusa
Danka Stojiljkovic - Ja te sanjam ove noci (uzivo)
Danka Stojiljkovic - Jesenje lisce
Danka Stojiljkovic - Jos jedan prodje dan
Danka Stojiljkovic - Jos ovu noc
Danka Stojiljkovic - Karanfile cvece moje
Danka Stojiljkovic - Ko pokida sa grla djerdane
Danka Stojiljkovic - Koje li je doba noci
Danka Stojiljkovic - Konja sedlas
Danka Stojiljkovic - Magla padnala v'dolina
Danka Stojiljkovic - Moj dragane
Danka Stojiljkovic - Moj se dragi na put sprema
Danka Stojiljkovic - Moja mati cilim tka
Danka Stojiljkovic - Molitva je za me
Danka Stojiljkovic - Na te' mislim
Danka Stojiljkovic - Ne kuni me, ne ruzi me majko
Danka Stojiljkovic - Ne pitaj nista
Danka Stojiljkovic - Ne vredi plakati
Danka Stojiljkovic - Oj spomence
Danka Stojiljkovic - Opadaj lisce
Danka Stojiljkovic - Oprosti mi mila mati
Danka Stojiljkovic - Pirovalo Mile (uzivo)
Danka Stojiljkovic - Pogresih samo jedno
Danka Stojiljkovic - Povela je Jelka
Danka Stojiljkovic - Razbolela se mamina grivna
Danka Stojiljkovic - San
Danka Stojiljkovic - Si zaljubiv edno mome
Danka Stojiljkovic - Stara pesma
Danka Stojiljkovic - Stari cigan
Danka Stojiljkovic - Stojanke, bela vranjanke
Danka Stojiljkovic - Svadbena igra
Danka Stojiljkovic - Tebi dadoh sve sto imam
Danka Stojiljkovic - Ti bi hteo pesmom da ti kazem
Danka Stojiljkovic - Tisina nema vlada svud
Danka Stojiljkovic - Tri devojke zbor zborile
Danka Stojiljkovic - Tuzbalica
Danka Stojiljkovic - Ublazi nemir moj
Danka Stojiljkovic - Za kim
Danka Stojiljkovic - Zar ti ne kaze pesma stara
Danka Stojiljkovic - Zasto Sike, zasto
Danka Stojiljkovic - Zemi me zemi
Danka Stojiljkovic - Zraci izlazeceg sunca
Danka Stojiljkovic i Bora Djordjevic - Stojanka i Stanimir
Danka Stojiljkovic i Desimir Stanojevic - Uzmi Me Cunke (uzivo)
Danka Stojiljkovic, Ekstra Nena i Oliver Njego (uzivo)

LINK

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...