23. 9. 2013.

ROMANSE 3 - Kad ne bude mene više





















a1 Živan Milić - K'o siroče rastao sam
a2 Olivera Marković - Dovidjenja, druže dovidjenja
a3 Miki Jevremović - Ja nisam srećan
a4 Ivana Pandurović - Zaborav
a5 Predrag Cune Gojković - Kad ne bude mene više
a6 Mirjana Peić - Usamljena breza

b1 Djordje Marjanović - Tri godine sam te sanjao
b2 Mira Stupica - Ništa, što si umoran mi doš'o
b3 Krsta Petrović - Usamljena harmonika
b4 Nataša Popović - Dve gitare
b5 Slavko Perović - Podmoskovske večeri
b6 Ljiljana Šljapić - O, idi, idi

Jugoton LPY S 60999

2 коментара:

  1. Kako mogu da skidam muziku sa vaseg bloga?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najbolje je da pitas nekog ko zna kako se "skida" muzika.
      U principu, nije tesko: klik na link a za dalje...sve pise

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...