10. 12. 2011.

DRAGOLJUB LAZAREVIĆ





















Pogledajte i Sećanje na Dragoljuba Lazarevića 

Dragoljub Lazarevic - Ah, moj doro
Dragoljub Lazarevic - Aj, kraj Morave
Dragoljub Lazarevic - Cica od Modrice
Dragoljub Lazarevic - Cija li je taraba
Dragoljub Lazarevic - Cujes, cujes seko
Dragoljub Lazarevic - Cvetala mi ruza na pendzeru
Dragoljub Lazarevic - Devojka plovi Moravom
Dragoljub Lazarevic - Drino, Drino
Dragoljub Lazarevic - Ej, rasti bolje moj zeleni bore
Dragoljub Lazarevic - Ja prosetah kraj  Morave
Dragoljub Lazarevic - Kad ja imam konja vrana
Dragoljub Lazarevic - Kad se setim mila duso
Dragoljub Lazarevic - Kad su vrata skripnula
Dragoljub Lazarevic - Mislio sam noc i dan


Dragoljub Lazarevic - Nema brata dok ne rodi majka
Dragoljub Lazarevic - Oj Moravo, moje selo ravno
Dragoljub Lazarevic - Ovce cuva Todora
Dragoljub Lazarevic - S' one strane Morave
Dragoljub Lazarevic - Sedamdeset i dva dana
Dragoljub Lazarevic - Sinoc podjoh, bela Rado
Dragoljub Lazarevic - Stani, stani, Ibar vodo
Dragoljub Lazarevic - Sto mi je merak
Dragoljub Lazarevic - Sto nam nema sa Drine vedrine
Dragoljub Lazarevic - Svakog dana u samoci
Dragoljub Lazarevic - Ubava si Jano
Dragoljub Lazarevic - Valjevska podvala
Dragoljub Lazarevic - Vidis majko ono brdo gore
Dragoljub Lazarevic - Zaspala Zora
Dragoljub Lazarevic - Zdravica iz Temnica
Dragoljub Lazarevic - Znas li draga onu sljivu ranku
Dragoljub Lazarevic i Ana Milosavljevic - Obrase se vinogradi
Dragoljub Lazarevic i Ana Milosavljevic - Rujna zora ne svice
Dragoljub Lazarevic i Dusica Bilkic - Cik curo pogledaj me

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...