13. 10. 2011.

SRPSKE NARODNE PESME by BALKANTON





















Ovaj LP snimljen u Bugarskoj sa pesmama iz Srbije i Bosne postavljen je na Muzici Balkana  još u decembru 2010.godine. Možda je ovaj snimak malo boljeg kvaliteta i sa manjom kompresijom od prethodnog (ima i drugačiji omot).  Hvala ki4erini za ovaj snimak.

a01. Mila Lekic - Prodje dragi pored mene
a02. Mila Lekic - Kada prodju tvoji svatovi
a03. Predrag Cune Gojkovic - Ali pasa na Hercegovini
a04. Zaim Imamovic i Safet Isovic - To je nase komsinice mala
a05. Zaim Imamovic i Safet Isovic - Pogledajte sta mi fali
a06. Fatima Basaric - Mene majka jednu ima

b01. P.Antonovski - Za vsaku dobru rec
b02. Dusanka Labor - Obrane su jabuke rumene
b03. Dusanka Labor - Lepe li su letnje noci
b04. Dragan Zivkovic Tozovac - Olistala suma
b05. Dragan Zivkovic Tozovac - Kad povedem kolo moje
b06. Duet Tanasijevic - Prosao sam mnoga mesta
b07. Duet Tanasijevic - Kada cujem kolo moje

Bulgarian press, 60s

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...