22. 10. 2011.

DALMATINSKE PJESME - Daleko mi je biser Jadrana





















a1 Duet Boris Nikolic & Nikola Kordic - Daleko mi je biser Jadrana
a2 Grupa dalmatinaca Petra Tralica - Jubio se bili golub
a3 Duet Boris Nikolic & Nikola Kordic - Da mi je proci kontradom
a4 Grupa dalmatinaca Petra Tralica - Vratija se Sime
a5 Duet Boris Nikolic & Nikola Kordic - Pisi mi, mati
a6 Grupa dalmatinaca Petra Tralica - Majka Maru priko mora zvala
a7 Duet Silvije Sutlovic & Nikola Kordic - Tulipan, jorgovan

b1 Grupa dalmatinaca Petra Tralica - Dalmatinski sajkas
b2 Duet Boris Nikolic & Nikola Kordic - Daleko je moje selo malo
b3 Klapa Gusari s Neretve - Lipa li si, Mare moja
b4 Duet Boris Nikolic & Petar Tralic - Od Susaka pa do lipe Boke
b5 Grupa dalmatinaca Petra Tralica - Ciribiribela Mare moja
b6 Duet Silvije Sutlovic & Nikola Kordic - Ako spavas, Milko moja
b7 Grupa dalmatinaca Petra Tralica - Dva bracanina

DALMATINSKE PJESME

1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...