30. 9. 2011.

STELIOS KAZANTZIDIS & MARINELLA - Oi Teleftaies Koines Ixografiseis





















01. Καζαντζίδης Στέλιος & Μαρινέλλα - Ασε Με Να Ζήσω Μοναχός
02. Καζαντζίδης Στέλιος & Μαρινέλλα - Μη Μου Λέτε Γι' Αυτή
03. Καζαντζίδης Στέλιος & Μαρινέλλα - Τα Γλυκά Που Ψώνισα
04. Καζαντζίδης Στέλιος & Μαρινέλλα - Απάνω Που Σε Ξέχασα
05. Καζαντζίδης Στέλιος & Μαρινέλλα - Απόψε Σ' Έχω Στην Αγκαλιά Μου
06. Καζαντζίδης Στέλιος & Μαρινέλλα - Θα Κλάψεις Μια Μέρα
07. Καζαντζίδης Στέλιος & Μαρινέλλα - Ενα Ποτήρι Δάκρυα
08. Καζαντζίδης Στέλιος & Μαρινέλλα - Τα Ροζιασμένα Χέρια Μου
09. Καζαντζίδης Στέλιος & Μαρινέλλα - Η Καρδιά Της Μάνας
10. Καζαντζίδης Στέλιος & Μαρινέλλα - Είμαι Κι Εγώ Αμαρτωλός
11. Καζαντζίδης Στέλιος & Μαρινέλλα - Αύριο Σε Χάνω
12. Καζαντζίδης Στέλιος & Μαρινέλλα - Στα Βράχια Της Πειραϊκής

Οι Τελευταίες Κοινές Ηχογραφήσεις

Thanks Ricardo

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...