11. 7. 2011.

ZVONKO BOGDAN I ORKESTAR ŠANDORA LAKATOŠA





















Zvonko Bogdan o snimanju ove ploče(deo intervjua preuzet sa njegove web stranice): Kada sam snimio plocu sa Sandorom Lakatosem i doneo u Produkciju ploca i kada su to ljudi culi i videli… ja sam to snimio sam, sam sam otisao, sam sam to sve i uradio, doneo materijal… to je bila jedina moja prava mera medju kolegama. Ja sam na taj nacin odmah dokazao koliko vredim. Jer, ploca sa Sandorom Lakatosem nije kvalitetna kao otisak, kao materijal ali je ploca sa Sandorom Lakatosem bila ta koja je pokazala put kako se cuva i kako se neguje prava muzika.
Ja sam samo hteo da imam njega za uspomenu i da imam sa njim zvuk, sto je moja posebna sreca i cast bila. Jedan interesantan podatak. Ja sam, da bi snimio plocu, ovih petnaest-sesnaest pesama sa Orkestrom Sandora Lakatosa, pored svih peripetija, dobio u Budimpesti 1973. studio nedjelju dana na koriscenje. Svaki dan…  Svaki dan po tri sata a u subotu smo imali dva puta po tri sata. I ja, da ne bih izgubio te ljude i da ne bih ljudima kvario volju i raspolozenje… Oni nisu mogli da zamisle da ce oni sa mnom to snimiti za dva dana. Ja sam jednu stranu napravio danas i drugu stranu sam napravio sutra i, kada smo zavrsili plocu, onda gospodin Sandor Lakatos svojim muzicarima "Latom djereke", kaze: "Vidite ljudi, to se ovako radi". Kaze: "Gospodine Bogdan, nasi pevaci otpevaju jednu strofu, onda idu da piju caj, onda stavljaju sal oko vrata i onda se stimuju i dodju da snimaju drugu strofu". Zato sam ja (za snimanje) dobio nedjelju dana a ja sam to uradio za dva dana.

Zvonko Bogdan - Ako si ti pupoljak od ruze
Zvonko Bogdan - Cura bice zena a pupoljak ruza
Zvonko Bogdan - Evo banke cigane moj
Zvonko Bogdan - Fijaker stari
Zvonko Bogdan - Hteo bih te videt' jos jedared mila
Zvonko Bogdan - Jesen stize dunjo moja
Zvonko Bogdan - Lakse, lakse moj konjicu
Zvonko Bogdan - Moja mala nema mane
Zvonko Bogdan - Na kraj sela kuca mala
Zvonko Bogdan - Nema lepse devojke
Zvonko Bogdan - Oj spomence
Zvonko Bogdan - Ruzmarine moj zeleni
Zvonko Bogdan - Volim te divne majske noci
Zvonko Bogdan - Zaklecu se ja pred svima
Zvonko Bogdan - Zasto ne smem da te ljubim

ZiS    *     Bolji snimak ove LP ne postoji...Hvala Ivane, majstore

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...