1. 6. 2011.

PREDRAG ŽIVKOVIĆ TOZOVAC





















Lep izbor starih, dobrih srpskih pesama iz veoma obimnog opusa legende izvorne pesme P.Z.Tozovca. Vise o Tozi, kao i do sada, procitajte u RIZNICI SRPSKOJ

Predrag Zivkovic Tozovac - Cik curo, pogledaj me
Predrag Zivkovic Tozovac - Ja imado' konja vrana
Predrag Zivkovic Tozovac - Jesen stize, dunjo moja
Predrag Zivkovic Tozovac - Koso moja svilena pa gusta
Predrag Zivkovic Tozovac - Kraj Morave beli bagrem
Predrag Zivkovic Tozovac - Lulo moja, srebrom okovana
Predrag Zivkovic Tozovac - Moj Milane
Predrag Zivkovic Tozovac - Na kraj sela cadjava mehana
Predrag Zivkovic Tozovac - Oj Lazare, na vodi vozare
Predrag Zivkovic Tozovac - Pastirce mlado i milo
Predrag Zivkovic Tozovac - Posla cura cvece brati
Predrag Zivkovic Tozovac - Soko mi leti visoko

PZT

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...