23. 6. 2011.

NADA VODENIČAR





















Par tekstova o Nadi Vodenicar (od Sase Janosa i autora Muzicke pletenice Radio Beograda) procitajte u RIZNICI SRPSKOJ

Nada Vodenicar - Aj, sto cu nane boluje mi dika
Nada Vodenicar - Djuvegije, gde ste, da ste
Nada Vodenicar - Ej, u agana
Nada Vodenicar - Gine, vene srce u menika
Nada Vodenicar - Hajd' na rogalj momce
Nada Vodenicar - Jabuka se vetru moli
Nada Vodenicar - Karavilje, lane moje 1
Nada Vodenicar - Karavilje, lane moje 2
Nada Vodenicar - Koso moja brenovana
Nada Vodenicar - Lulela je Jana
Nada Vodenicar - Milica je vecerala
Nada Vodenicar - Moj dilbere rodjo moja
Nada Vodenicar - Okreni se niz djul bastu
Nada Vodenicar - Sjaj mesece veceras
Nada Vodenicar - Sta to bruji
Nada Vodenicar - Tamburice kad bi plakat' znale...
Nada Vodenicar - Tri devojke zbor zborile
Nada Vodenicar - Tri jabuke i polak

NADA VODENICAR

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...