25. 6. 2011.

KLAPA PETAR KRUZIC

















Klapa Petar Kruzic - Sinoc kad sam ti dosa'
Klapa Petar Kruzic - Djevojcica mlada
Klapa Petar Kruzic - Dojdi u krilo moje
Klapa Petar Kruzic - Jedno momce crna oka
Klapa Petar Kruzic - Zrtva jubavi
Klapa Petar Kruzic - Tiridonda
Klapa Petar Kruzic - Splite moj
Klapa Petar Kruzic - Podno Klisa, tvrda grada
Klapa Petar Kruzic - Pupo moja
Klapa Petar Kruzic - Tri male djevojcice
Klapa Petar Kruzic - Podigoh se rano ja
Klapa Petar Kruzic - Okrug selo
Klapa Petar Kruzic - Oj jesenske duge noci
Klapa Petar Kruzic - Nemoj da me kunes
Klapa Petar Kruzic - Milane, Milane
Klapa Petar Kruzic - Marice moja
Klapa Petar Kruzic - Klisu vrletni grade
Klapa Petar Kruzic - Ju te sam se zajubija

PK Klis

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...