14. 7. 2010.

SVILEN KONAC











Svilen konac - Adio Mare
Svilen konac - Ako tebe ljubit' ne smem
Svilen konac - Al' nema nje
Svilen konac - Aprilske kiše
Svilen konac - Balada za leptire
Svilen konac - Beograde, gde se skrivaš
Svilen konac - Ciganka mi gatala na travi
Svilen konac - Crno oko
Svilen konac - Da ja imam srca dva
Svilen konac - Dorćol, veče, lipe, Dunav
Svilen konac - Došlo vreme da se čamac veže
Svilen konac - Dozvoli mi da te zaboravim
Svilen konac - Dušmani u ljubavi
Svilen konac - Dva su cveta u bostanu rasla
Svilen konac - Foto atelje
Svilen konac - Gazdarice, srce
Svilen konac - Gine, vene srce u menika
Svilen konac - Gospodjica Violeta
Svilen konac - Harmonika uličnog svirača

SVILEN KONAC 01

Svilen konac - Hej, majstore s violinom
Svilen konac - Jedna dama sa šeširom
Svilen konac - Još te tražim
Svilen konac - Kočovo oro
Svilen konac - Kolo Srpskih sestara
Svilen konac - Konji u kas
Svilen konac - Ljubav je rulet
Svilen konac - Ne gledaj me tako nežno
Svilen konac - Ne luduj Lelo
Svilen konac - Ne vraćaj se
Svilen konac - Nekom ništa, nekom sve
Svilen konac - Nisam te zaboravio
Svilen konac - Noć rastanka
Svilen konac - Ocka se, necka se
Svilen konac - Otišla si, nisam te poljubio
Svilen konac - Pijanac
Svilen konac - Plovi, plovi bela ladja
Svilen konac - Po gradini mesečina
Svilen konac - Priča
Svilen konac - Ružica

SVILEN KONAC 02

Svilen konac - Sa osmehom svirac živi
Svilen konac - Sad ljubavi nema više
Svilen konac - Sinovi, bećari
Svilen konac - Spomenar
Svilen konac - Sretoh seku na potoku
Svilen konac - Šta će meni bolji život
Svilen konac - Stari lipov 'lad
Svilen konac - Svetosavska ulica
Svilen konac - Tajna ljubav
Svilen konac - Tašmajdan
Svilen konac - Ti si bila moja ljubav
Svilen konac - Tugom si me zavejala
Svilen konac - U osvit zore
Svilen konac - Voleo bih da sam vetar
Svilen konac - Zapevaj mi devojko (G.Stojičević)
Svilen konac - Zasviraj opet sviraču stari
Svilen konac - Zimska bašta
Svilen konac - Znaš li odakle si sine
Svilen konac - Zračak viri

SVILEN KONAC 03

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...