15. 7. 2010.

SILVANA ARMENULIĆ


















Silvana Armenulic - Ciganine, sviraj, sviraj
Silvana Armenulic - Grli me, ljubi me
Silvana Armenulic - Idem kuci a vec zora
Silvana Armenulic - Ja nemam prava nikoga da volim
Silvana Armenulic - Ludujem za tobom
Silvana Armenulic - Majko, oprosti
Silvana Armenulic - Nad izvorom vrba se nadnela
Silvana Armenulic - Naj...najlepsi
Silvana Armenulic - Ne veruj u price te
Silvana Armenulic - Ostavite tugu moju

SILVANA ARMENULIĆ 01

Silvana Armenulic - Pesma rastanka
Silvana Armenulic - Rane moje
Silvana Armenulic - S' one strane Plive
Silvana Armenulic - Sama sam
Silvana Armenulic - Sama u svome bolu
Silvana Armenulic - Srce gori jer te voli
Silvana Armenulic - Sreco moja
Silvana Armenulic - Sta ce mi zivot
Silvana Armenulic - Tebe sam volela
Silvana Armenulic - Zivot tece

SILVANA ARMENULIĆ 02


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...