14. 9. 2010.

PREDRAG CUNE GOJKOVIĆ

Bila je nedelja, 6. novembar 1932. godine. U Kragujevcu je fudbalski ljubimac "Radnicki" igrao protiv madjarskog "Ferencvarosa". Jovan Gojkovic, koji je dosao iz rodnog Kuzmina, funkcioner kragujevackog tima, po zadatku i obavezi nalazio se na stadionu kada mu je u 15.15 minuta sva zadihana babica saopstila da se supruga Radmila porodila i da su dobili sina. Tada je Predrag Gojkovic, kako se to obicno kaze, ugledao ovaj svet.
Majstor Jova je bio ugledni frizer, kako za gospodu tako i za dame. Imao je dva segrta i dvojicu kalfa. A kako je po tadasnjim pravilima morao ne samo da ih placa vec i hrani, ceo teret je padao na domacicu kuce. Posle 13 meseci Predrag je dobio i sestru Anku pa je majka Rosa, kako su je zvali od milja, imala pune ruke posla. Svezala bi kolevku za jednu nogu i ljuljala dete, kako bi joj ruke bile slobodne za ostale kucne poslove, i pevala, pevala, pevala... Tako je maleni Cune slusao i ucio prve pesme. Najpre melodiju pa tek kasnije tekstove.
Nastavak price o Cunetu na RIZNICI SRPSKOJ

Predrag Cune Gojkovic - Ah, moj doro
Predrag Cune Gojkovic - Aj cija frula
Predrag Cune Gojkovic - Aj, gde si draga (uzivo)
Predrag Cune Gojkovic - Aj, gde si draga
Predrag Cune Gojkovic - Aj, po gradini
Predrag Cune Gojkovic - Beograde moj (harm)
Predrag Cune Gojkovic - Bila jednom ruza jedna
Predrag Cune Gojkovic - Blago meni i tebi devojko
Predrag Cune Gojkovic - Blagujno dejce (uzivo)
Predrag Cune Gojkovic - Blagunjo dejce
Predrag Cune Gojkovic - Bosno moja, divna, mila
Predrag Cune Gojkovic - Cesto suza kane
Predrag Cune Gojkovic - Coban tera ovcice
Predrag Cune Gojkovic - Crne oci, plave oci
Predrag Cune Gojkovic - Crni vrhu kraju od Srbije
Predrag Cune Gojkovic - Cura bice zena a pupoljak ruza
Predrag Cune Gojkovic - Deco celog sveta
Predrag Cune Gojkovic - Devojke moga kraja
Predrag Cune Gojkovic - Di ces, maja
Predrag Cune Gojkovic - Dobro vece Anka
Predrag Cune Gojkovic - Dolinom se setala ...
Predrag Cune Gojkovic - Donesi vina krcmarice
Predrag Cune Gojkovic - Drugi stare, ja sve mladji
Predrag Cune Gojkovic - Dunave, Dunave moje more

P.G.CUNE Link 01

Predrag Cune Gojkovic - Emina
Predrag Cune Gojkovic - Eno dole kraj Loznice
Predrag Cune Gojkovic - Evo srcu mome radosti
Predrag Cune Gojkovic - Golubice mala
Predrag Cune Gojkovic - Gorom jezde kiceni svatovi
Predrag Cune Gojkovic - Grancice mirisne bagrema belog
Predrag Cune Gojkovic - Hej oracu s krive Drine
Predrag Cune Gojkovic - Hocu mladost da prozivim
Predrag Cune Gojkovic - I pevacu pesmu
Predrag Cune Gojkovic - I srusise se lepi snovi moji
Predrag Cune Gojkovic - Igrali se konji vrani 1
Predrag Cune Gojkovic - Igrali se konji vrani 2
Predrag Cune Gojkovic - Ima l' igdje ista sladje
Predrag Cune Gojkovic - Ivanjice, lepotice
Predrag Cune Gojkovic - Iz Banju ide
Predrag Cune Gojkovic - Ja ljubim Milu
Predrag Cune Gojkovic - Ja posadih jednu belu ruzu
Predrag Cune Gojkovic - Ja posadih visnju na jaliju
Predrag Cune Gojkovic - Ja prosetah kraj Marave
Predrag Cune Gojkovic - Janicar
Predrag Cune Gojkovic - Jedan tuzan pozdrav
Predrag Cune Gojkovic - Jesen stize rana
Predrag Cune Gojkovic - Jesi li se naspavala dilber Andjelijo
Predrag Cune Gojkovic - Jos se moja pesma ne da
Predrag Cune Gojkovic - Jos se secam
Predrag Cune Gojkovic - Jutros kad sam pos'o u lov na jelene

P.G.CUNE Link 02

Predrag Cune Gojkovic - Kad ja imam konja vrana 1
Predrag Cune Gojkovic - Kad mi pises mila mati 1
Predrag Cune Gojkovic - Kad mi pises mila mati 2
Predrag Cune Gojkovic - Kafu mi draga ispeci 1
Predrag Cune Gojkovic - Kafu mi draga ispeci 3
Predrag Cune Gojkovic - Kazi dragoj, oj Moravo
Predrag Cune Gojkovic - Kazi, kazi libe Stano
Predrag Cune Gojkovic - Ko to kaze, ko to laze
Predrag Cune Gojkovic - Kolo
Predrag Cune Gojkovic - Komsinica
Predrag Cune Gojkovic - Kraj Morave beli bagrem cveta
Predrag Cune Gojkovic - Kuco moja sa sedam prozora
Predrag Cune Gojkovic - Kunem ti se draga Bogom
Predrag Cune Gojkovic - Lakse, lakse moj konjicu
Predrag Cune Gojkovic - Lepo ti je biti cobanica
Predrag Cune Gojkovic - Lijepa Janja (A Senoa - Z Petrovic)
Predrag Cune Gojkovic - Ljubav mi srce mori 1
Predrag Cune Gojkovic - Ljubav mi srce mori 2
Predrag Cune Gojkovic - Ljubomora
Predrag Cune Gojkovic - Malaguena
Predrag Cune Gojkovic - Mama Huanita
Predrag Cune Gojkovic - Mandoline na mesecini
Predrag Cune Gojkovic - Mislio sam svaki dan
Predrag Cune Gojkovic - Moj cardace

P.G.CUNE Link 03

Predrag Cune Gojkovic - Mladi kapetane
Predrag Cune Gojkovic - Moj je zivot reka bez povratka
Predrag Cune Gojkovic - Moj Milane
Predrag Cune Gojkovic - Moj Novi Sad
Predrag Cune Gojkovic - Molitva je za me

P.G.CUNE Link 04

Predrag Cune Gojkovic - Kontrado, kontrado
Predrag Cune Gojkovic - Kradem ti se u veceri
Predrag Cune Gojkovic - Krvava ruza 1
Predrag Cune Gojkovic - Krvava ruza 2
Predrag Cune Gojkovic - Lijepa Janja

P.G.CUNE Link 05

Predrag Cune Gojkovic - Ako ima Boga, draga
Predrag Cune Gojkovic - Ali pasa na Hercegovini
Predrag Cune Gojkovic - Baron ciganin
Predrag Cune Gojkovic - Becar
Predrag Cune Gojkovic - Bele ruze, nezne ruze

P.G.CUNE Link 06

P.S.Nastavak sledi....

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...