2. 1. 2018.

ANTOLOGIJA BH SEVDALINKE Vol. 6

















 



Bahrija Mujić - Oj, jablane, širi grane
Emina Zečaj - Rumena mi ruža procvala
Jozo Kristić - Kulu gradim a kamena nemam
Koviljka Ivanović - Mene moja zaklinjala majka
Lela Karlović - Mustafu majka budila
Meho Varešanović - Djevo, djevo, što mi ljubav kratiš
Minka Ašćerić - Kolika je duga zima bila
Munevera Berberović - Alija se do jezera krade
Nadežda Cmiljić - Snijeg pade, drumi zapadoše
Salem Trebo - Vezak vezla moja dilber Zlata
Sena Sulejmanović - Što te nema
Sidik Semiz - Cijele noći hladovina
Vejsil Hadžibegić - Travu pase kikavo jelenče
Zaim Imamović - Ja posadih višnju na jaliji
Zekerijah Djezić - Konja kuje Dizdarević Meho

MP JS BiH A0046  2005 06  FLAC


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...