29. 3. 2015.

NAJLEPŠE PESME iz SRBIJE





















01. Predrag Živkovic Tozovac - Igrale se delije
02. Snežana Djurišić - Odakle si, sele
03. Miroslav Ilić - Ajd' idemo, Rado
04. Zorica Brunclik - Ej, čija frula
05. Staniša Stošić - Iz banju ide
06. Duet Radulović Jovanović - Krca, krca nova kola
07. Andjelija Milić - Andjelija vodu lila
08. Vida Pavlović - Sanak me mori
09. Zvonko Bogdan - Golubice bela
10. Merima Njegomir - Slavuj pile ne poj rano
11. Dragoljub Lazarević - Ja imadoh konja vrana
12. Vera Ivković - Moj dragane što me zaboravljaš
13. Milan Babić - Stani, stani, Ibar vodo
14. Lepa Lukić - Misli Mile da je meni žao
15. Predrag Cune Gojković - Kafu mi, draga, ispeci
16. Vasilija Radojčić - Dimitrijo, sine Mitre
17. Predrag Živković Tozovac i Mira Vasiljević - Gde si, da si, moj golube
18. Dobrivoje Topalović - Oj livado, rosna travo
19. Gordana Stojičević - Promiče momče kroz selo
20. Dragoljub Lazarević i Šumadija - Oj Moravo, moje selo ravno
21. Dušica Bilkić - Leti, leti, pesmo moja mila

PGP RTS 404573 1999

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...