8. 5. 2013.

An ANTOLOGY of SERBIAN FOLK MUSIC





















 01 Rajko Radan - Ja izjavi ovce u gajine
 02 Rajko Radan - Dodi moje sa Otrica ja'nje
 03 Todor Komazec - Po čobanski
 04 Slobodan Kačavenda - Ja prvačim, braća mi polažu
 05 M.Savić, T.Jović, M.Savić - Oj, bolna Mara, bole bolovala
 06 Srećko i Savo Rikanović - Preletjela dva goluba bjela
 07 Marko Bulić - Trojanac
 08 S.Maric, D.Vlasijević - Aj, polas'te kićeni svatovi
 09 B.Jovičić, Z.Lazarević - Vedro nebo, zvezde male
 10 Slobodan Kovačević - Tri su seje gajtan plele
.....
 27 Nada Jović - Omile mi u selo devojče
 28 Dimitrije Kocić - Čačak (Instrumental)
 29 Jovan Petrović - Šumadinka (Instrumental)
 30 Slavko Cvetković - Svirka uza sofru / Žikino kolo
 31 Grupa žena - Devojčica ružu brala
 32 Livade - Fala Bogu, fala jedinome / Vino pije starina Novače
 33 P.Golušin, S.Labanac - Poranile dve devojke mlade
 34 Grupa pevača Novo Miloševo - Bećarino, moja stara lolo
 35 Mirko Francuski - Logovac
 36 N.Pavlov, B.Palić, M.Fridl, S.Mirectić - Lidana (Instrumental)

VDE AoSfm   REUP

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...