9. 2. 2013.

MARUŠKA KALODJERA - Snivaj mi, snivaj





















a1 Maruska Kalogjera - Falile se kastelanke, Sinoc
kad sam robu prala, Kad si bila mala Mare
a2 Maruska Kalogjera - O, more duboko
a3 Maruska Kalogjera - Sve pticice iz gore
a4 Maruska Kalogjera - Sjecas li se Splita grada
a5 Maruska Kalogjera - Ne zaboravi me ti
a6 Maruska Kalogjera - Kad sam bila ja malena
a7 Maruska Kalogjera - Da mi je znati

b1 Maruska Kalogjera - Snivaj mi, snivaj
b2 Maruska Kalogjera - Nisam ja varosanka
b3 Maruska Kalogjera - Jemala sam dragoga
b4 Maruska Kalogjera - O, plavi Jadrane moj
b5 Maruska Kalogjera - Ca je kome stalo
b6 Maruska Kalogjera - Marice divojko
b7 Maruska Kalogjera - Ja nikog nemam, Marice moja,
Samo nemoj ti, Nocas mi se snilo, Adio Mare

MSK Jugoton LSY 61802  1983


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...