28. 9. 2012.

MIRA VASILJEVIĆ i DJERDAN - 30 godina DJERDANA


















 
 

01 Mira Vasiljevic - Godine su prolazile
02 Dragana Lazarevic Kladar - Nekada si meni zivot bio ti
03 Jasna Djokic - Alaj mi je veceras po volji
04 Goca Stojicevic i Mira Vasiljevic- Zapisi u svom srcu
05 Ljilja Markovic - Koje li je doba noci
06 Gordana Lazarevic - Rasplela ja sam kosu
07 Dragica Nestorovic Popovic - Zubor voda zuborila
08 Izvorinka Milosevic - Zoake, zoku n' pojenice
09 Vesna Maria - Carobna frula
10 Andjelka Govedarovic - Sve zbog lole
11 Vera Ivkovic - Suska se, suska
12 Beba Tosic - Ej, da sam znala
13 Snezana Djerdan - Nana jednu a ja dve
14 Snezana Djurisic - Odakle si sele
15 Jasminka Rajcic - Da sam ljubav tvoja
16 Jasna Vasiljevic Milanovic - Dunje ranke
17 Gordana Tomic - Magla padnala v dolina
18 Biljana Trmcic - Jecam zela
19 Dragana Lazarevic Kladar - Cojle, Manojle
20 Tanja Brankovic - Kolo Pletenica
21 Vera Jovnas - Evo banke, cigane moj
22 Desa Vukovic Zivanovic - Obrase se vinogradi
23 Rada Stojkovic - Kolenike, kolenike vreteno
24 Ljilja Markovic i Jasna Vasiljevic - Ej, cula jesam

30


12 коментара:

  1. Mira i Djerdan najbolje izdanje zadnjih nekoliko godina. Moze li neki arhivski snimak radio Beograda od Mire Vasiljevic?

    ОдговориИзбриши
  2. I ha bih voleo cuti te Mirine arhivske snimke. Mira Vasiljevic je postala solista radio Beograda 1961 i veliki broj odpevala u to vreme. To je blago i voleo bih cuti neki od tih snimaka. Ako neko moze da dodje do tih snimaka vio bih veoma zahvalan.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман25. март 2013. 18:57

    I ja bih volela trajne snimke Mire Vasiljevic. Jedan od njih se vrtu na youtubu. Pesma Mije Krnjevca, Jesen stize rana je jedna od tih trajnih snimaka. Kada su Miru Vasiljevic culi na radiju Mija Krnjevac, Buca Jovanovic i Petar Tanasijevic utrkivali su se da saznaju koja je to pevacica koja tako lepo peva i da joj ponude pesme da snimi plocu. Buca je bio najbzi i Mira 1965 godine snima prvu plocu sa cetiri Bucine pesme: Devojacka kletva, Jesen stize ja odlazim, Pesmo moja i Tri godine dana. Kasnije je Mira snimal i svoje pesme: Sini munjo, Oci su mu kao kremen, Kockar...i pesme Petra Tanasijevica Zri, zri tamnjanika, Moj dragane, Godine su prolazile, Budi opet zivot moj kao i pesme Mije Krnjevca Sumadija u jesenje dane i Prevarena, ostavljena.

    ОдговориИзбриши
  4. Pridruzavam se ovim komnetarima o Miri Vasiljevic i nadam se da ce PGP RTS usko izdati trodupli CD ovoj umetnici gde bi se nasli i ti arhivski snimci Radio Beograda. Naravno kao ostale pesme iz bogatog repertoara ove umetnice: Zivot pise uspemene, Danas mi je dragom rodjendan, Zasto me ostavi, Jedinica, Nemoj da me kunes, Kockar, Sini munjo, Godine su prolazile
    Zri, zri tamnjanika, Aj ja sam secer, Vita jela do neba...

    ОдговориИзбриши
  5. Apelujemo na PGP RTS da Miri Vasiljevic izda trodupli CD. Mira je to svojim radom i kvalitetom zasluzila. Nije jurila pare nego vodila racuna o kvalitetu. Zato ovako dugo i traje. A trudupli CD je jos kako zasluzila, kao i nacionalnu penziju.

    ОдговориИзбриши
  6. U potpunosti se slazem sa ovim predlogom vezan za Miru Vasiljevic. I nadam se da ce PGP RTS da ostvari ovaj predlog. Ne znam ko donosi tu odluku ali obratila bih se ja i njima u PGP RTS. Mozda Misi Mijatovicu koji je neku urednik za narodnu muziku.

    ОдговориИзбриши
  7. Tako je. Mira Vasiljevic je definitivno zasluzila trodupli CD od svoje disko kuce PGP RTS. Nadamo se da ce PGP RTS da ostvari ovo vrlo brzo.

    ОдговориИзбриши
  8. Trostruki CD od PGP-a...ko zna kada ce i da li ce ikada to da bude?
    Do tada evo jedne lepe Mirine pesme iz Arhiva:
    Mira Vasiljevic - Ovce cuva Milos cobanine

    ОдговориИзбриши
  9. Puno hvala za ovaj divan arhivski snimak Mire Vasiljeivc. Ako imate jos neki bilo bi lepo cuti. Jos jednom od srca vam hvala!!!

    ОдговориИзбриши
  10. Sada je red da se i vi malo "otvorite"...

    Vi jednu - mi jednu

    ОдговориИзбриши
  11. Zna li neko ime ove pevačice sa snimka 16:43 min

    https://youtu.be/DjtlmOMQeG0

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...