5. 9. 2012.

EJ, TAMBURO - Sve najbolje Vol.1





















01 Gazde - Jos i danas zamirisi tresnja
02 Miroslav Skoro - Sumi, sumi javore
03 Zlatni dukati - Tena
04 Baruni - Kada Sava krene prema Brodu
05 Tena - Golube moj bijeli
06 Krunoslav Kico Slabinac - Nije moja dusa prazna
07 Najbolji hrvatski tamburasi - Divne godine
08 Viktorija Kulisic - Priznala sam sebi
09 Zvonko Bogdan - Tko te ima, taj te nema
10 Bekrije - Po prasini i divljini
11 Vera Svoboda - Zelim biti Slavonijo s tobom
12 Sima Jovanovac - Slavonac sam, time se ponosim
13 Ciro - Da sam im'o saku dukata
14 Gazde - Sacuvaj mene za sebe
15 Zlatni dukati - Zbog tebe
16 Jelena Kulis Dzoja - Nisu mene slomile daljine
17 Vice Vukov - Kasna jesen zlato nosi
18 Miso Kovac - Hej zivote, sto me snadje
19 Doris Dragovic - Ti si moja ljubav stara
20 Prljavo kazaliste - Uzalud vam trud sviraci

Best of 1      007

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...