31. 3. 2012.

BOSNIAN FOLK SONG AND DANCES - Bosno moja divna, mila





















a1 Nestor Gabric - Bosno moja divna, mila
a2 Zehra Deovic - Oj Prijedoru, pun si mi sevdaha
a3 Meho Puzic - Platno bijeli sarajka djevojka
a4 Zora Dubljevic - Ne asikuj, Mujo
a5 Duo harmonika Alajbegovic i Petkovic - Bistricanka kolo (frula Hamdija Salkovic)
a6 Himzo Polovina - Posetala Suljagina Fata
a7 Nada Mamula - Moscanice, vodo plemenita
a8 Mile Petrovic - Oj, djevojko pod brdom

b1 Zaim Imamovic - Ismihana, duso moja
b2 Zora Dubljevic - Ja uranih jutros rano
b3 Duet Safet Isovic i Zaim Imamovic - Koja gora, razgovora nema
b4 Zehra Deovic - Razbolje se Zarka
b5 Safet Isovic - Pod Tuzlom se zeleni meraja
b6 Narodni sekstet Ismeta Alajbegovica Serba - Kicino kolo
b7 Duet Nadezda Cmiljic i Radmila Jagodic - Sto se ono tamo bijeli
b8 Zaim Imamovic - U Stambolu, na Bosporu

Jugoton LPY-V-693  1973

2 коментара:

  1. http://rapidshare.com/files/3867267580/Razni_izvodjaci_-_Bosno_moja_divna__mila_1973.rar


    mrtav link

    ОдговориИзбриши
  2. Ne sa'ranjuj pre nego sto proveris kako valja. Link je sa Premium naloga - ziv 100%

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...