4. 12. 2011.

NAUM PETRESKI - Calgijske pesme




















Naum Petreski - 1903 godina
Naum Petreski - Ajde, da li znaes, pametis Milice
Naum Petreski - Biljana platno belese
Naum Petreski - Bog da bie koj prv pocna
Naum Petreski - Brala moma beloj mi grojze
Naum Petreski - Crno mu bilo pisano na Aleksandar Turundzev
Naum Petreski - Ferman dojde dzanam, od Stambola
Naum Petreski - Izniknalo krivo kruvce medeno
Naum Petreski - Jovano, Jovanke
Naum Petreski - Kakvo cudo golemo (uzivo sa TV)
Naum Petreski - Kazi Jano, kazi duso
Naum Petreski - Krusevo aber pristigna
Naum Petreski - Marie, dilber bela Marie
Naum Petreski - More tri godini Stambol go setav
Naum Petreski - Mori, mome Magde
Naum Petreski - Na srce mi lezi mila mamo
Naum Petreski - Na Struga dukan da imam
Naum Petreski - Ne se beli, Mare mori

*1*

Naum Petreski - Od umot se podizgubiv
Naum Petreski - Oj Zarino, prva sevdo
Naum Petreski - Oj zeleno, zeleniko
Naum Petreski - Pavle mi pie
Naum Petreski - Po drum odam, po drum setam
Naum Petreski - Prasa li Tinke majka ti
Naum Petreski - Razbole se mojata Irina
Naum Petreski - Sardisale lesockiot manastir
Naum Petreski - Se sobrale komitite
Naum Petreski - Si zaljubiv edno mome
Naum Petreski - Snosti minav pokraj vazi
Naum Petreski - Srce me boli za Trpana
Naum Petreski - Sum se rodil meraklija
Naum Petreski - Te vidov i se zaljubiv
Naum Petreski - Tri godini Kate bolen lezam
Naum Petreski - Zasvirete mi calgii

*2*

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...