31. 10. 2011.

BOSNO MOJA, DIVNA MILA - Narodne pjesme i kola iz Bosne


a1 Nestor Gabrić - Bosno moja, divna, mila
a2 Zehra Deović - Oj Prijedoru, pun si mi sevdaha
a3 Meho Puzić - Platno bijeli sarajka djevojka
a4 Zora Dubljević - Ne ašikuj Mujo
a5 Hamdija Salković - Bistričanka kolo
a6 Himzo Polovina - Prošetala suljagina Fata
a7 Nada Mamula - Mošćanice, vodo plemenita
a8 Mile Petrovic - Oj djevojko pod brdom

b1 Zaim Imamović - Ismihana, dušo moja
b2 Zora Dubljevic - Ja uranih jutros rano
b3 Safet Isović i Zaim Imamovic - Koja gora Ivo
b4 Zehra Deović - Razbolje se Zarka
b5 Safet Isović - Pod Tuzlom se zeleni meraja
b6 Ansambl Ismeta Alajbegovica Šerba - Kicino kolo
b7 Nadežda Cmiljic i Radmila Jagodić - Što se ono tamo bijeli
b8 Zaim Imamovic - U Stambolu, na Bosforu

Bosnian folk songs and dances MC

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...